Ben jij nieuwsgierig naar de wereld om je heen en sta je met twee voeten op de grond? Ben je bovendien servicegericht? Lees dan snel verder. We hebben een mooie vacature voor een Locatiebeheerder (32-40 uur). Je gaat aan de slag op onze locatie in Beuningen, afgewisseld met enkele andere locaties.

Content Paragraphs

Door jouw bijdrage - het coördineren van de verwerking van grond en baggerspecie op onze verwerkingslocaties (depots) - ga je direct een bijdrage leveren aan een mooier landschap. Want uiteindelijk maak je onderdeel uit van een groter geheel: de landschappen van Nederland nog mooier maken! Want met grond en baggerspecie die ergens anders niet meer nodig is, maken wij bijvoorbeeld geluidswallen en leggen we een goede basis voor natuurontwikkeling.

Wat ga je doen?

Als locatiebeheerder ben jij het aanspreekpunt voor de aanvoer van partijen grond en/of baggerspecie. Je bent verantwoordelijk voor de controle van de geleverde grond, de administratieve en logistieke verwerking ervan. Hierbij zorg je voor een goede klantbeleving. Samen met je collega shovelmachinist regel je verder de logistieke afhandeling van deze grond en/of baggerspecie. 

 

Je werkt vanuit verschillende verwerkingslocaties in een straal van ca. 100 km rondom Nijmegen. Een van de grotere locaties is het depot in Beuningen. Hier zal je om de week afwisselen met de andere locatiebeheerder. Verder werk je op de locaties in Raamsdonkveer of Enschede. Elke locatie heeft een moderne bouwkeet met alle voorzieningen.

Bekijk hier de video 'inname, transport en opslag' om alvast het werk op de locatie Beuningen te zien.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Zorgdragen voor de juiste verwerking van de aangeleverde grond en baggerspecie. Volgens de richtlijnen besluit bodemkwaliteit;  
  • sleutelbeheer voor de opening en sluiting op de locaties;
  • orderbonnen verwerken in het platform digitaal rijden;
  • onderhouden van contact met externe aannemers, chauffeurs, handhavers en eventueel bezoekers;
  • het waarborgen van de orde, netheid en veiligheid op de locatie;
  • aanspreekpunt voor de collega’s die op de locatie werken;
  • het administratief ondersteunen van de acceptanten op het kantoor in Andelst. 

Wij bieden jou:

Een fijne werkplek in een enthousiast en hecht team bestaande uit 20 collega’s. Er is veel aandacht voor teambuilding en persoonlijke ontwikkeling. De collega’s organiseren zelf elk periodiek een creatief/actief teamuitje.  

  • Werkzaamheden, in de buitenlucht, op de mooiste plekken in het rivierengebied en daarbuiten;
  • een bruto maandsalaris tussen de € 2.250 - € 3.250 (op basis van 40 uur) afhankelijk van opleiding en werkervaring;
  • een 13e maand en bonusregeling;
  • een jaarcontract en bij goed functioneren zetten we dit direct om naar een vast contract;
  • een Volkswagen Caddy, zodat je comfortabel en efficiënt naar de gebieden kunt reizen;
  • een goede pensioenopbouw bij BPF waterbouw;
  • mogelijkheid tot het volgen van opleidingen, waaronder het vakdiploma afvalstoffen (VIHB).

Maak alvast kennis met jouw toekomstige collega, Carlo Zwaan!

Carlo is één van onze acceptanten waarmee je samen gaat werken. “Laat mij maar ‘schuiven’ met grond. Met ons werk zie je het landschap veranderen. Je laat iets moois achter. De vrijheid in je functie vind ik erg fijn. Je kunt dingen oppakken die je wil verbeteren. Ook is het leuk om contact te hebben met klanten. Ik wil klanten graag goed adviseren en helpen.”

Lees hier het hele verhaal van Carlo.

Wie ben jij?

Jij hebt een proactieve houding en bent betrokken bij je collega's, daarnaast:

  • heb je VMBO of MBO-werk en denkniveau. Gedrevenheid om het te willen leren, vinden wij zeker zo belangrijk; 
  • heb je ervaring als grondwerker of chauffeur (dat kan een handige basis zijn);
  • woon je in de regio Arnhem/Nijmegen. En ben je bereid om vanaf 06:00 uur te beginnen;
  • ben je in bezit van VCA of bereid deze te halen;
  • asbestherkenning is een pré;
  • werk je secuur en zelfstandig en
  • ben je gastvrij en heb je goede communicatieve vaardigheden.

Over Grondbank GMG

Grondbank GMG, onderdeel van de K3 organisatie, is al 25 jaar gespecialiseerd in innemen en verantwoord toepassen van herbruikbare grond en baggerspecie. Grond (landbodem) komt vrij bij de bouw van tunnels, parkeergarages, woningbouwprojecten, etc. Baggerspecie (waterbodem) komt vrij bij het uitbaggeren van sloten, grachten, rivieren, kanalen en havens. Wij bieden oplossingen voor het nuttig toepassen van deze grond en baggerspecie, waardoor we mooie projecten mogelijk kunnen maken. Zoals natuurontwikkeling door het herinrichten van diepe zandwinplassen en de aanleg van geluidswallen langs (snel)wegen.

Wat wij doen voor morgen? Bekijk hier de video over het duurzaam omgaan met de omgeving, maar ook het opbouwen van duurzame relaties met klanten en collega's.

Enthousiast?

Ben je enthousiast en wil je onderdeel zijn van een  organisatie waarin teamspirit en een gezellige sfeer heel belangrijk zijn? Solliciteer dan snel en stuur je cv en motivatie naar Eline Glatz (HR Business Partner) via werkenbij@k3.nl. Doe dit voor 20 september aanstaande.

Wil je meer weten over de functie of over Grondbank GMG, neem contact op met Frank Bouwmeister (Hoofd Uitvoerder Grondbank GMG) via 06 - 21 50 48 77 of via f.bouwmeister@grondbankgmg.nl.